„eTransporto“ klientų pasitenkinimo tyrimas 2016

Paskelbta: 2016.10.17

2016 m. rugsėjo 23 – spalio 6 dienomis „eTransportas“ klientai įvertino jiems teikiamų paslaugų kokybę, užpildę internetinę anketą. Dėkojame už išreikštą nuomonę ir džiaugiamės palankiais vertinimais. Atsižvelgus į tyrimo rezultatus bei klientų pateiktus pastebėjimus, įmonė ir toliau sieks užtikrinti kuo aukštesnę paslaugų kokybę. Svarbiausi tyrimo rezultatai iliustruoti žemiau:

Bendros paslaugos kokybės vertinimas:  informavimas
bendra-paslaugos-kokybe 4.13 balų / 5 balų
Vadybininkų kompetencijos vertinimas: Techninio aptarnavimų operatyvumo vertinimas:
vadybininku-kompetencija techninio-aptarnavimo-operatyvumas
   
Įvertintas ryšio su klientu palaikymas: Gedimų šalinimo operatyvumo vertinimas:
rysio-palaikymas gedimu-salinimo-operatyvumas
       
Įrangos montavimo operatyvumo vertinimas: Įvertinta po montavimo darbų paliekama tvarka:

montavimo-operatyvumas

tvarka-po-montavimo

   
„eTransporto“ paslaugos nauda verslui:
nauda-verslui

Kainos ir kokybės santykio įvertinimas:

kainos-ir-kokybes-santykis

3.85 balai / 5 balų

     

Grįžti į sąrašą
Į viršų