2016 m. rugsėjo 23 – spalio 6 dienomis „eTransportas“ klientai įvertino jiems teikiamų paslaugų kokybę, užpildę internetinę anketą. Dėkojame už išreikštą nuomonę ir džiaugiamės palankiais vertinimais. Atsižvelgus į tyrimo rezultatus bei klientų pateiktus pastebėjimus, įmonė ir toliau sieks užtikrinti kuo aukštesnę paslaugų kokybę. Svarbiausi tyrimo rezultatai iliustruoti žemiau:
Bendros paslaugos kokybės vertinimas: | |
4.13 balų / 5 balų | |
Vadybininkų kompetencijos vertinimas: | Techninio aptarnavimų operatyvumo vertinimas: |
Įvertintas ryšio su klientu palaikymas: | Gedimų šalinimo operatyvumo vertinimas: |
Įrangos montavimo operatyvumo vertinimas: | Įvertinta po montavimo darbų paliekama tvarka: |
„eTransporto“ paslaugos nauda verslui: | |
Kainos ir kokybės santykio įvertinimas: 3.85 balai / 5 balų |
|