8-5 244 00032016 m. rugsėjo 23 – spalio 6 dienomis „eTransportas“ klientai įvertino jiems teikiamų paslaugų kokybę, užpildę internetinę anketą. Dėkojame už išreikštą nuomonę ir džiaugiamės palankiais vertinimais. Atsižvelgus į tyrimo rezultatus bei klientų pateiktus pastebėjimus, įmonė ir toliau sieks užtikrinti kuo aukštesnę paslaugų kokybę. Svarbiausi tyrimo rezultatai iliustruoti žemiau:
| Bendros paslaugos kokybės vertinimas: | ![]() |
| Vadybininkų kompetencijos vertinimas: | Techninio aptarnavimų operatyvumo vertinimas: |
![]() |
![]() |
| Įvertintas ryšio su klientu palaikymas: | Gedimų šalinimo operatyvumo vertinimas: |
![]() |
![]() |
| Įrangos montavimo operatyvumo vertinimas: | Įvertinta po montavimo darbų paliekama tvarka: |
|
|
|
| „eTransporto“ paslaugos nauda verslui: | |
![]() |
Kainos ir kokybės santykio įvertinimas:
3.85 balai / 5 balų |