KLIENTŲ DĖMESIUI! Naujas savitarnos sistemos funkcionalumas

Paskelbta: 2016.08.03
Klientų patogumui praplėstas klientų savitarnos sistemos funkcionalumas. Nuo šiol galite savarankiškai ir NEMOKAMAI atlikti tam tikrus veiksmus(sustabdyti ar nutraukti įrangos veikimą) savitarnos svetainėje. Informuojame, kad nuo 2016.09.01 bus taikomi tokie paslaugų teikimo pakeitimai, susiję su įrangos būsenų keitimu:

  Įrangos veikimo laikinas sustabdymas:
  • Klientas atlieka savitarnos svetainėje atlieka – nemokamai.
  • Kreipiantis į vadybininką ar techninį aptarnavimą – 2 €.
Įrangos veikimo visiškas nutraukimas:
  • Klientas atlieka savitarnos svetainėje atlieka – nemokamai.
  • Kreipiantis į vadybininką ar techninį aptarnavimą – 2 €.
Įrangos aktyvavimas po laikino sustabdymo savo iniciatyva ar dėl įsiskolinimo, taip pat po nutraukimo:
  • Klientas atlieka savitarnos svetainėje arba atstatant automatiškai, pasibaigus kliento nurodytam terminui – 3 €.
  • Kreipiantis į vadybininką ar techninį aptarnavimą – 5 €.
Kuo naudingas naujas funkcionalumas?
      • Laiko taupymas ir patogumas: nereikės gaišti laiko rašant prašymus, el. laiškus, skambinti vadybininkui ir pan.
      • Tikslesni ir operatyvesni procesai: pasirinkti veiksmai įgyvendinami nedelsiant; galima užsisakyt stabdymą iš anksto, kai raštu pasimiršta.
!Sutarties nutraukimas ar laikinas sustabdymas, o taip pat atnaujinimas po laikino sustabdymo ar nutraukimo kliento prašymu, atliekamas raštu, sutartyje numatytu būdu.  

Grįžti į sąrašą
Į viršų