1. Pats patikimiausias ir daugiausiai informacijos suteikiantis - kuro lygio matuoklių sumontavimas į visus transporto priemonės bakus. Taip galima kontroliuoti kuro pokyčius kiekviename bake atskirai per visą bako aukštį, o iš gaunamų rezultatų išskaičiuoti suvartojimą 100-tui kilometrų arba valandai (traktoriaus ar kito lėtai judančio agregato atveju). Su kuro lygio matuoklėmis galima kontroliuoti ne tik kuro suvartojimą, bet ir užpylimų/nupylimų vietą, laiką bei kiekius, ir sulyginti juos su kuro pylimo duomenimis iš degalinių ar važtaraščių.
2. Tiksliausias, tačiau ir pats brangiausias, kuro suvartojimo matavimo būdas - kuro skaitiklių sumontavimas. Skaitiklis fiksuoja visą variklio suvartotą kurą, tačiau turi trūkumą - negalima matyti kuro likučių bake, bei fiksuoti kuro užpylimų/nupylimų.
3. Duomenys iš automobilio borto kompiuterio. Daugelio automobilių borto kompiuteris išduoda suvartoto kuro parametrą, tačiau jis yra tik orientacinis. Parodymai nuo realaus suvartoto kuro kiekio skirsis priklausomai nuo gamintojo, kuro siurblio bei purkštukų susidėvėjimo.
4. Kuro lygi bake galima stebėti pagal gamyklinės kuro lygio matuoklės duomenis. Tačiau ji nematuoja kuro pokyčių per visą bako aukštį, t.y. “nemato” kuro bako apačios ir viršaus, o paklaidos dar labiau išauga, jei automobilyje yra ne vienas, o keli susisiekiantys kuro bakai (matuoklė sumontuota tik viename). Žemiau pateiktame pavyzdyje po kuro užpylimo automobilis nuvažiavo 170 km, kol kuro lygis pradėjo keistis. Tai reiškia, kad apie 50-60 viršutinių litrų gamyklinė matuoklė “nemato”.
Žemiau matome automobilio, kuriame sumontuotos 2 kuro lygio matuoklės, kuro srauto skaitiklis ir prisijungta prie borto kompiuterio, bendrąją ataskaitą. Šiuo atveju pagal kuro skaitiklio ir matuoklių (analoginė matuoklė) parodymus kuro suvartota panašus kiekis. Tuo tarpu pagal borto kompiuterį (FMS) kuro suvartota žymiai mažiau.
Matuoklių grafike matosi kur ir kokie kuro kiekiai buvo įpilti, o sulyginus juos su degalinių duomenimis galima nustatyti kuro grobstymo atvejus, kai ne visas kuras supilamas į baką. Reziumuojant galime teigti, kad: 1. Tiksliausiai kuro apskaitai reikalingi kuro suvartojimo skaitiklis ir kuro lygio matuoklės kiekviename kuro bake. 2. Optimaliausiu sprendimu yra kuro lygio matuoklės kiekviename kuro bake. 3. Apytiksliam įvertinimui ar kuras buvo užpiltas konkrečią valandą, konkrečioje vietoje užtenka duomenų iš gamyklinės kuro lygio matuoklės, o kuro sąnaudų analizei borto kompiuterio (FMS) duomenų.